reklama

Detiská v rozprávke

Tak sme si zasa raz našli so sestrou aktivitu na prázdniny... Aspoň občas by sa zišlo niečo spraviť. Lebo vraj- Komu sa nelení, tomu sa zelení ..., hoci v súčasnej dobe má spomínané porekadlo asi o dosť inú interpretáciu... :) A tak sme na pár dní vypomáhali v krízovom stredisku v Spišskej Novej Vsi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

"Keď som vás prvý krát videla, myslela som si, že ste kravy :)," povedala holka, ktorá nás práve usilovne s prosíkajúcim hlasom presviedčala, aby sme ešte ostali. 

"Ale Lenuš, sľubujeme, že v nedeľu za vami určite prídeme," vravela som s odhodlaním a relatívne pevným rozhodnutím, že sa ešte uvidíme. Po troch dňoch nám tie detiská ale pekne chýbali... / Vlastne by som tu teraz mohla písať o tých smutných príbehoch, čo sme tam stretli , ale na to by som potrebovala ďalší článok a omnoho viac psychyckej pohody, aby som to na to biele pozadie vobec mohla dať./

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak sme dnes skončili s našimi, momentálne už nie v pozícii: Počúvaj, nechci ma naštvať a tú bábiku vráť na policu... a ak ťa možem poprosiť vrátiš jej aj hlavu?..., takže našimi kamošmi skončili na Rozprávkovom muzikáli s STV.

"A kedy to už začne? Ešte koľko minút?... A teraz?... Je mi teplooo... A teraz ešte koľko?..."

Starší zasa: "To bude trápne... No nech to už začne, aby to už skončilooo..."

No nie sú tie detiská zlaté :) 

Nakoniec sa to pohlo . Pod palcom mal všetko samozrejme stále sexi nestarnúci deduško Večerníček, ktorého decká hneď poobzerali od hlavy po päty... A Dani? A on odkiaľ pozerá? Nakoniec sme našli oči v štrbinke na ústa :) / Nieee, neplačte, deduško nikoho nezjeeeedooool... To by som sem predsa o tom nenapísala :)/ 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Deduško niekam zdrhol a už na nás vybehli Traja chrobáci.Detiská ich už nepoznali, ale nasmiali sa teda riadne, a zrazu to už nebolo ani trápne, nikomu už nebolo teplo /nikomu ako nikomu, chrobákom som teda tie kostýmy nezávidela/ a každý bol v rozprávkovom svete. Dokonca aj my veliké slečny :)...

Chrobáci dospievali a prišiel Jurošík, Hrajruka a zemepán. Na tom som ako maličká teda pekelne fičala... AAAAACH, ja neštastný zemepán :) Ale ako sme už veliké slečny... také menšie oživenie, keď Hrajruka prišiel o nohavice bolo celkom fajn :P /nestihla som všetkým deťom zakryť oči :)/

Orlie pierko a Hviezdička zasa zaujali malého Mareka. "Hviezdičkaaa, ja už nemám žiadne šípy. Ako sa odťial dostaneme..." Logika malého chlapca hneď všetko vyriešila : "Šak si uloooob!!" -s hrozou v očiach pozoroval Marek neschopáka Orlie pierko :) Ale nakoniec si reputáciu predsa len vylepšil, keď supa zasiahol zlatý šíp a Marek kričí : "Zabita :) "

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte k nám prišli Maťo s Klinčekom, a Maťko a Kubko a bolo po paráde... Hnusná realita...

Jeeeej, vraj sa s nimi možeme fotiiiť.

"- A ja chceeeem s Klinčekoooom... - Nieee, poďme ku chrobákom..." - Jeden foťák, ale boli sme všade :)

 A teraz závratné zistenie... Aj rozprávkove postavičky vedia baliť :)... "Odkiaľ sú tie baby, čo sú tu s vami? Hej, a čo sú zač?"- vypytoval sa Hrajruka detisiek pri podpisovačke... Jurošík ma zasa krásne oblapil okolo pásu, akoby som bola jeho milá :) a nakoniec som bola -Čau baba s okuliarmiiii, Čaaau... :) Škoda tej mojej hnusnej zásady... So zbojníkmi si nezačínam :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A detiská boli nadšené... A veľkí určite tiež. Aspoň mne to dobre padlo... Z krízového strediska do rozprávky... Tak čuj DOBRO! Mohlo by si vyhrávať častejšie!!! 

Dana Sedláková

Dana Sedláková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ktosom?No JA... A "JA"momentálnebližšie definovať nemôžem. Zatiaľsom na to neprišla. Ale verím, že sa mi to niekedy podarí. Hádam to bude niečo dobré. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu