reklama

Kompletne out 2

Po prázdninkách sa chystá šialene zákerný test z matiky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Tak sme si my dve "bifle" :) (teda ja a moja najsamskvelejšia kamoška) povedali, že pred prázdninami zvládneme zopakovať postupnosti... Hm a teda, dopadlo to zaujímavo. Dve hodiny smiechu a váľania sa po zemi spolu s fajn muzičkou a take cca dve hodinky ( ak nepreháňam) učenia...

A zrodili sa teda zaujímavé myšlienky... Radšej nezverejňujem, lebo by sa mohli ľudia uctievajúci matematiku ako najvyššie božstvo pohoršiť. Dám len jednu, heh ako to nazvať, VEĽMI TVORIVÚ A ORIGINÁLNU básničku, ktorá akosi vyliezla z hlavičky mojej "spolupočítačky" :)...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na grafe si to urobím

a potom sa usadím

a deti si narobím

a manžela vyhodím... 

Made IN Weronka (to "in" je na vlastné požiadanie autora)

A skúste niekto povedať, že to nie je marvellous! ( s týmto slovom som zasa operovala celý čas ja :))

Poviem len, že Weronka po ruke nemala žiaden presnejší graf, usadiť sa moc neusadila, lebo ležkala na zemi, detičky zatiaľ nemá žiadne (chvalabohu) a ani manžela (ale ten sa isto nájde). Ale zato taký výbuch smiechu, aký nastal potom, čo to zo seba vysúkala, stál zato...

Dana Sedláková

Dana Sedláková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ktosom?No JA... A "JA"momentálnebližšie definovať nemôžem. Zatiaľsom na to neprišla. Ale verím, že sa mi to niekedy podarí. Hádam to bude niečo dobré. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu