reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dana Sedláková

Dana Sedláková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ktosom?No JA... A "JA"momentálnebližšie definovať nemôžem. Zatiaľsom na to neprišla. Ale verím, že sa mi to niekedy podarí. Hádam to bude niečo dobré. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Detiská v rozprávke

Dana Sedláková

Detiská v rozprávke

Tak sme si zasa raz našli so sestrou aktivitu na prázdniny... Aspoň občas by sa zišlo niečo spraviť. Lebo vraj- Komu sa nelení, tomu sa zelení ..., hoci v súčasnej dobe má spomínané porekadlo asi o dosť inú interpretáciu... :) A tak sme na pár dní vypomáhali v krízovom stredisku v Spišskej Novej Vsi.

  • 27. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 567x
  • 2
Tak zmiluj sa

Dana Sedláková

Tak zmiluj sa

Vzdialení, ubolení, smutní a predsa nesmierne šťastní... Bez bozkov, objatí, prepletených prstov a pritom jeden v druhom...

  • 1. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 656x
  • 6
Keď a Možno

Dana Sedláková

Keď a Možno

Keď ten komu veríte nie je, a ten kto je, si doveru nezískal...

  • 25. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 523x
  • 3
Rožky, maslo a mlieko

Dana Sedláková

Rožky, maslo a mlieko

Musel spomaliť... Zvyčajne beháva rýchlosťou tak 130 km/h... Vraj ale lietal nejaký jastrab alebo nejaké iné zvieratko... Gustáv vravel, že sa vraj vyplatí 40-tka... Tak na tie rožky , maslo a mlieko za 3 koruny prestupuje z nohy na nohu...

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 533x
  • 1
Aby reč nestála

Dana Sedláková

Aby reč nestála

Vošiel do dverí s nápisom Nevstupujte, nebezpečenstvo úrazu!... Veď čo. Možno bude mať šťastie a nebude to len jeden z tých oje*ov... Taká rana medzi oči s poltonovým vrecom pšenice by nebol zlý nápad... Poltonové vrecia na pšenicu nevyrábajú. Bolo to železiarstvo. Už tri roky tam na podlahu nespadla ani šrubka... Smutne zvesil hlavu a s vedomím ďalšieho neúspešného kontrolórskeho záťahu hodil zopár papierových mincí feťákovi, ktorý tam prežíval už jeden pár rokov, a podpísal : Stavba sa neruší, nebezpečenstvo nulové Asi tú prácu zavesí na klinec... 

  • 23. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 477x
  • 2
reklama
Už to máme za sebou

Dana Sedláková

Už to máme za sebou

A ako úspešne... S fyzickými a psychickými ujmami, ale sme doma... DOMA!!!

  • 21. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 548x
  • 2
Ako dlho ešte?

Dana Sedláková

Ako dlho ešte?

  • 3. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 560x
  • 0
Chuť a vôňa spomienok

Dana Sedláková

Chuť a vôňa spomienok

Ďalší deň prázdnin a keďže sa mi ešte stále nepodarilo zohnať žiadnu brigádu pre normálnych ľudí, nejak ten čas využiť musím... Dnes som pre zmenu zvolila nejaké čítaničko  a z poličky som vytiahla fejtóny Olinky Feldekovej. A keďže mám  zatiaľ  ambíciu rozvíjať svoju fantáziu, samozrejme si každý opísaný predmet, miesto či osobu v hlávke nejak predstavím... A tak za celý tento článok môže Olinkin opis zabíjačky na Záhorí. Určite ani netušila, že jediné spomenutie kukurice u mňa vyvolá toľko spomienok.

  • 12. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 521x
  • 0
Maturita- ja osobne

Dana Sedláková

Maturita- ja osobne

Ja som už dospeláčka. Mám po mature, po zákerných prijímčkách a teraz dospávam ten čas od septembra 2006... Už aj bolo načase... Ešte týždeň a  sedím  v kazajke  a  hompáľam  sa  dopredu-dozadu a nikto by mi nevyhovoril , že nie som valček na maľovanie stien.

  • 21. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 605x
  • 0
Môj akademický

Dana Sedláková

Môj akademický

No momentálne som mimo... Ale brutálne... Skúšali ste už niekedy obuť sa do svojich detských botičiek? Ja som to raz vyskúšala a potom som preplakala pol dňa, lebo mi bolo jasné, že moje najobľúbenejšie topánočky si môžem akurát vyložiť na poličku, darovať malému šťastlivcovi alebo jednoducho zahodiť, lebo na mojej nohe sa už nikdy neocitnú... Asi by sa roztrhli... A možno je to absolútne avangardné a nepochopiteľné prirovnanie, ale moja hlava je topánka :) Úplne vážne ... A žiadna od čínana, ktorá by sa milosrdne roztiahla... Nie nehrozí. A tak asi v najbližšom čase praskne... Veď diera hore dole... Lenže cez túto nevykúkne palček, ale aj to, čo sa na mňa ako tak nalepilo...

  • 25. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 611x
  • 6
reklama
Chceme takto ďalej?

Dana Sedláková

Chceme takto ďalej?

  • 20. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 562x
  • 0
Ako Danuška maturovala

Dana Sedláková

Ako Danuška maturovala

Ja chúďatko dieťatko som vyrástla už na takú veľkú slečnu, že som nemala na výber a normálne som musela maturovať... Ja, ktorá si vymýšľam kreslené postavičky a nezaspím bez svojho plyšového srdiečka. Niekedy je teda systém šialene krutý. Ale čo už. Mám to za sebou. Po dnešnom dni už kompletne. Teda aspoň moje ručičky odmaturovali, keďže išlo o písomky.

  • 3. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 576x
  • 1
Stratená láska

Dana Sedláková

Stratená láska

  • 16. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 781x
  • 0
Tvoj svet

Dana Sedláková

Tvoj svet

V prvom rade, aby bolo jasné: nie som autorom tejto básne. (Je nepekné chváliť sa cudzím perím...) Napísal ju jeden z mojich naj kamošov. Sú to jeho myšlienky, pocity, city... Chcel by vedieť váš názor. Tak do toho :)

  • 18. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 613x
  • 0
Vaša hra

Dana Sedláková

Vaša hra

  • 17. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 496x
  • 0
reklama
Taký malý výlet v našom zdravotníctve alebo Prepáčte, že obťažujeme

Dana Sedláková

Taký malý výlet v našom zdravotníctve alebo Prepáčte, že obťažujeme

-Vyzerá to tak, že si pochodíte rôzne oddelenia, slečna. Tu príčina nie je, skúste kardio..., hemato... ,.... Uff, teda čakajú ma skvelé výlety. Prednedávnom som začala... A začalo sa aj moje premýšľanie o tom, či mám vôbec právo byť chorá... Teda aspoň z toho, čo som videla a zažila, som ten pocit veľmi nemala...

  • 24. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 141x
  • 4
Ako to vrátiť späť?

Dana Sedláková

Ako to vrátiť späť?

Niečo sa stalo a ja sa cítim zneužitá. Áno, ale nemôžem sa na nikoho sťažovať. Cítim sa zneužitá sama sebou...

  • 19. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 510x
  • 1
Kompletne out 2

Dana Sedláková

Kompletne out 2

Po prázdninkách sa chystá šialene zákerný test z matiky...

  • 2. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 625x
  • 8
Mám rada

Dana Sedláková

Mám rada

A možno ono nemá rado mňa. Ale- no a čo...

  • 30. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 557x
  • 9
Rozprávkový

Dana Sedláková

Rozprávkový

  • 29. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu