reklama

Maturita- ja osobne

Ja som už dospeláčka. Mám po mature, po zákerných prijímčkách a teraz dospávam ten čas od septembra 2006... Už aj bolo načase... Ešte týždeň a  sedím  v kazajke  a  hompáľam  sa  dopredu-dozadu a nikto by mi nevyhovoril , že nie som valček na maľovanie stien.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Z matury som mala väčšie stresy ako pred prijímačkami... Samej mi je to teraz troška smiešne, ale čo ja viem predpovedať budúcnosť? Vedela som, že tiahnem všetko čo viem? Keby ste mi povedali, že vytiahnem ĽUDOVÚ SLOVESNOSŤ mohla som mať teraz o pár kíl viac( xexe to je troška od veci), aspoň tie tri vlasy na hlávke, oči v lepšom stave a nervové vlákna sa mohli aspoň trošičku šetriť na neskôr... 

Matiku som prežila ... ani neviem ako... O kombináciách povie asi ktokoľvek aspoň niečo a sínovú a kosínovu vetičku som mala v maličku... Asi po 8 minútach som už sedela von a ani som netušila, čo za hlúposti som tam dnu povedala, ale zrejme sa im to celkom páčilo...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na geografii som svoju odpoveď začala tým, že som v zmätku zhrabla takmer všetky atlasy, ktoré boli k dispozícia a chudák profesorka sa na mňa iba v šoku dívala, že čo sa deje :)... Dala som aj veľké poučenie o tom, že AK BY ste to náhodou netušili- najvyšší vrch Slovenska sa volá Gerlachovský štít, na čo sa mi dostalo odpovede - Danka, vždy som tušila, že si inteligentná, ale toto je vážne skvelé... A samozrejme smiech. Potom som niečo počítala z atlasu a zasa boli ocenené moje výnimočné schopnosti čítať z mapy... No čo...darmo...Keď je niekto natoľko peckový, treba to patrične ohodnotiť :)

No a z konverzácie z angliny som vytiahla GREAT BRITAIN... Nepovedala som takmer ani slovo z toho, čo som mala pripravené, ale rozprávala som vkuse, takže ma prerušili iba výbuchy smiechu, keď som zahlásila vážne brutálne hlody ako napr: Birmingham palace... -Myslíš Buckingham? No hej, presne... Alebo moja teória pri opise obrázkov, keď som skúšajúcu presviedčala, že dievčatko na obrázku vôbec nie je žobráčka, ale slečinka, ktorá sa chce v budúcnosti stať modelkou a topánky vôbec nie sú kradnuté, ale požičané od mamičky... No záver vážne nemal chybu... Predsedajúca vyhlásila, že som svojou odpoveďou nádherne ukončila tohtoročnú maturitu z anglického jazyka... Ufff, tak toto som vážne nečakala, ale strašne ma to potešilo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec som za všetko to umenie dostala štyri jednotky a asi ako všetci bývali maturanti iba krútim hlavou nad časom, ktorý som strávila nekonečným učením a nakoniec by som to s prehľadom určite zvládla aj bez toho... Ale nehovorím -maturita formalita. To sa mi vážne k mature nehodí.

 Poučenie na záver- Proste si verte... Ak niečo v hlave máte, určite sa to prejaví... Ak ste psychopati ako ja, aj to sa prejaví... Napríklad keď zahlásite Birmingham palace... (Ale oni to ocenia ;) )

Dana Sedláková

Dana Sedláková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ktosom?No JA... A "JA"momentálnebližšie definovať nemôžem. Zatiaľsom na to neprišla. Ale verím, že sa mi to niekedy podarí. Hádam to bude niečo dobré. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu