reklama

Ako dlho ešte?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V každom sne si namaľujem tvoju tvár

a pomaly sa jej dotýkam končekmi prstov.

Pod pokožkou mi unikajú milióny tancujúcich častí teba,

tlkot červenej hmoty udáva rytmus a ja dotýkam sa neba.

Prechádzam sa záhradou melódii tela,

prítomnosť lásky pridáva hodnote okamihu tohto tak veľa.

A potom precitnutie uštedrí mi len tak, možno z milosti, nečakanú ranu...

Vrátim sa do reálneho sveta a počítam sekundy udávajúce ten správny čas.

Keď moj sen dotkne sa tvojho, melódie prepletú sa v dvojhlas

a naša pieseň bude hrať naveky...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Navždy...

Dana Sedláková

Dana Sedláková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ktosom?No JA... A "JA"momentálnebližšie definovať nemôžem. Zatiaľsom na to neprišla. Ale verím, že sa mi to niekedy podarí. Hádam to bude niečo dobré. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu