reklama

Mám rada

A možno ono nemá rado mňa. Ale- no a čo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Mám rada ľudské ruky,

ktroré neodradia žiadne muky,

žiadna práca, hlboká rana,

aj keď ich strašne zraní, keď ich dotyk neopätuje tá milovaná,

a aj keď sú zmorené a bez sily,

nekonečná túžba rozdať cit napĺňa krvavé žily,

vedia sa dávať.

Mám rada detské oči,

bez hnevu a skazy sveta, krútia sa ako na kolotoči,

všetko je hra, vycerené mliečne zúbky,

detské oči nepoznajú hrubosť z tej ukrutnej hĺbky

ľudského charakteru.

Mám rada padanie snehu,

ukryje každý hrboľ, nepeknú stranu mohutného brehu,

ponúkne pokoj, zatiaľ umlčí jar,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ktorá neskôr znova odkryje jeho pravú mrzkú tvár.

Zatiaľ však, mám ho rada.

Mám rada tento guľatý svet, aj to okolo,

dokáže sklamať, bodnúť, vzápätí fúkať ranu a nanovo

 zahrávať sa s citmi náruživých nezlomných ľudí.

Áno, mám ho rada,

môjho "najlepšieho" kamaráta,

kto iný by ma zradil toľkokrát,

bol by najkrutejší kat,

a napriek všetkému ma naučil zo všetkých najviac a dal toľko prvotriednych rád?

Naučil ma - MAŤ RÁD...

Dana Sedláková

Dana Sedláková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ktosom?No JA... A "JA"momentálnebližšie definovať nemôžem. Zatiaľsom na to neprišla. Ale verím, že sa mi to niekedy podarí. Hádam to bude niečo dobré. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu